thunderbird imap "mark folder read"

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Mon May 2 15:11:25 EEST 2011

On 02/05/11 10:41, Antonis Christofides wrote:
> Έχω thunderbird με imap και έχω σβήσει την επιλογή "keep messages for
> this account on this computer". Αν τώρα κάνω δεξί κλικ σ' ένα φόλντερ
> και "mark folder read", δεν το κάνει, εκτός αν το κάνω δεύτερη φορά.
> Έχετε καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι;

Το κεραυνόπτηνο έχει μια ιδιοτροπία που μάλλον σχετίζεται με το hook για
το folder index update: δοκίμασε να κάνεις αριστερό κλικ, να περιμένεις
2-3sec να κατεβάσει headers και μετά δεξί κλικ, mark folder read. Αν σου
δουλέψει έτσι, τότε "it's not a bug" etc.

Μπορείς φυσικά να πεις σ' αυτούς εκεί τους μοτσίληδες να αλλάξουν κατιτί
για να μη μας μπερδεύουν. Και καλή τύχη :-) εγώ προφανώς βαριέμαι να μπω
στη διαδικασία.

Φιλικά,
Απόλλων