Re: Επιστροφή χρημάτων από Windoze

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Sun May 1 21:19:02 EEST 2011

2011/5/1 Thanasis <thanasis at asyr.hopto.org>:
> [...]

Ήταν όλο ένα μεγάλο φιάσκο για πολλούς και διάφορους λόγους και δε
φταίει μόνο η Dell ή η Microsoft. Από εκεί και πέρα δεν είναι λογικό να
περιμένουμε ότι κάποιος θα αγοράσει το ίδιο laptop με προεγκατεστημένο
Linux ακριβότερα και αδιαμαρτύρητα (δηλαδή να συμπεριφερθεί ως κορόιδο).

Πιστεύω ότι αν υπάρξουν λογικές προσφορές προϊόντων με Linux με την
ίδια ή καλύτερη τιμή από ότι το αντίστοιχο προϊόν με windows, οι χρήστες
του Linux θα τις προτιμήσουν.

Ως τότε, το να ζητά κανείς την επιστροφή του "windows tax" από τη στιγμή
που είναι δικαίωμά του δεν πρέπει να το κατακρίνουμε. Οι εταιρείες μπορούν
να κάνουν αυτή τη διαδικασία πιο αποδοτική αν δεν τις βολεύει ο τρόπος που
γίνονται τα πράγματα τώρα. (Π.χ., να ζητούν την αποδοχή ή μη της άδειας τη
στιγμή της παράδοσης ώστε να μη χρειάζεται κανένας επιπλέον έλεγχος για
το αν την αποδέχθηκε ο χρήστης ή όχι).

Παντελής