Επιστροφή χρημάτων από Windoze

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun May 1 18:24:29 EEST 2011

Διάβασα όλη την ιστορία. Έχω να πω ότι η συμπεριφορά της εταιρίας ήταν
άκρως επαγγελματική, ενώ, αντίθετα, οι απαιτήσεις του παλικαριού σχετικά
με την παραλαβή των χρημάτων και τον έλεγχο της συσκευής ήταν άκρως
παράλογες. Η γνώμη μου είναι ότι προσπάθησε με νύχια και με δόντια να τη
βγει με κόκκινο στην εταιρία και να γίνει ήρωας, αλλά δεν του βγήκε.

Επί της ουσίας, συμφωνώ με το Θανάση και επαυξάνω λέγοντας ότι όποιος
θέλει λαπτοπ χωρίς <OS_name_here> και χωρίς ταλαιπωρία και ηρωισμούς,
πάρα πολύ απλά _δεν_ _αγοράζει_ λαπτοπ με <OS_name_here> ή ίσως θα
μπορούσε να κάνει το αίτημά του γνωστό απευθείας στην εταιρία _πριν_
_αγοράσει_. Από τη στιγμή που κάποιος αγοράζει κάτι και θέλει να κάνει
αλλαγές κατόπιν εορτής, τότε είναι απολύτως φυσιολογικό ότι θα υπάρξει
κάποια ταλαιπωρία. Δεν παίρνω το μέρος της εταιρίας, απλά αυτό λέει η
κοινή λογική.