Απορία sync 2

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sat Mar 12 10:19:03 EET 2011

Α, έχω και μια άλλη απορία, κι αυτή ψιλοθεωρητική. Νομίζω πως έχει
τύχει να έχω σύστημα σε τέτοια κατάσταση ώστε να μην δουλεύει το
shutdown ούτε το remount read-only (μετά από μπουτάρισμα με
init=/bin/bash). Πριν πατήσω το reset προφανώς έκανα sync. Αυτό δεν
θυμάμαι ποτέ να μην μου έχει δουλέψει, όμως το man sync λέει ότι
μπορεί κάποια δεδομένα να μείνουν στην cache του δίσκου. Τι πρέπει να
κάνει κάποιος για να είναι σίγουρος ότι θα γραφτούν τα δεδομένα;