Απορία sync

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sat Mar 12 10:13:44 EET 2011

On 2011-03-12 09:30, d.a.glynos wrote:
>  Αντώνη έχεις κάποιο παράδειγμα abusive συμπεριφοράς σχετικής
>  με sync to disk ?

Δεν έχω, η απορία μου είναι καθαρά εγκυκλοπαιδική. Μου γεννήθηκε γιατί
τελευταία χρησιμοποιώ συχνά τη sync στο laptop μου, πριν από κάθε
shutdown, γιατί κάτι έχει πάθει και δεν καταφέρνει πάντα να shutdown
σωστά και μετά ο thunderbird ξεχνάει τα χιλιάδες κασαρισμένα headers
των email μου.

Απλώς διαισθητικά μου φαίνεται παράξενο, σε ένα σύστημα που έχει
filesystems με τεράστια caches, delayed allocation, και δε
συμμαζεύεται, να μπορεί ο χρήστης να αποφασίσει το πότε θα γίνει sync.
Αυτή η αρμοδιότητα μου φαίνεται ότι θα έπρεπε να είναι του διαχειριστή
και μόνο.