Re: Απορία sync

Dimitris Karagasidis dkaragasidis at gmail.com
Sat Mar 12 08:38:02 EET 2011

Γιατί να μην μπορεί ένας απλός χρήστης να κάνει flush τους buffers στο
σύστημα που δουλεύει; Δεν τρέχουν όλοι GNU/Linux σε servers. Και δεν
ξέρω πως θα μπορούσε αυτό δυνητικά να βλάψει το σύστημά σου. Αν
νιώθεις άβολα με αυτό, μπορείς πάντα να δώσεις executable permissions
στο sync μόνο στους super users.

Στις 11 Μαρτίου 2011 11:15 μ.μ., ο χρήστης Antonis Christofides
<anthony at itia.ntua.gr> έγραψε: