Ubuntu cross-compilation: error: two or more data types in declaration specifiers

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Mar 9 21:10:19 EET 2011

2011/3/9 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:

> Κι εμένα ακριβώς τα ίδια έχει (εξάλλου και το δικό μου 10.04 είναι,
> x86-64, αλλά και σε 32 να δοκιμάσω το ίδιο πρόβλημα βγάνει).

ok, τότε μάλλον πρέπει να κοιτάξεις καλύτερα το αρχείο "config.log" στον
toplevel κατάλογο.  Εκεί έχει συνήθως το test program που προσπάθησε να
κάνει compile, το shell environment του compiler, τα options που έχει
ήδη αναγνωρίσει το configure script, κλπ.

Επειδή το config.log είναι τεράστιο, μην το στείλεις όλο στη λίστα.
Ανέβασέ το κάπου που μπορούμε να το δούμε ή στείλτο μου σε προσωπικό
email.