top posting kai outlook

Vangelis Katsikaros ibob17 at yahoo.gr
Wed Mar 9 12:23:33 EET 2011

Καλημέρα!

ΔΕΝ θέλω να γκρινιάξω για το τοπ-ποστιν ή το outlook ΟΥΤΕ να ξεκινήσω
συζήτηση για το τι είναι καλύτερο (top vs bottom posting, outlook vs
thunderbird).

Το πρόβλημά: στο outloook ο κόσμος απαντά με τοπ-ποστιν απλά και μόνο
γιατί όπως ανακάλυψα το outlook έχει ένα (δικό του?) feature. Βάζει ένα
header πάνω από την προηγούμενη απάντηση και το καινούργιο μαιλ μπαίνει
πάνω από αυτόν τον header.

new mail blah blah