Ti paizei me to ubuntu και τον firefox 5;

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Tue Jun 28 12:08:19 EEST 2011

on 06/27/2011 02:38 PM Antonis Christofides wrote the following:
> Και δεν εννοώ γιατί βγήκε τρεις μόλις μήνες μετά τον 4, αυτό το κατάλαβα
> (αρχίσαμε τα ηλίθια μαρκετοκόλπα λόγω ανταγωνισμού με το Chrome). Αυτό
> που δεν κατάλαβα είναι γιατί σε ένα τετριμμένο update το Ubuntu 11.04
> έβαλε firefox 5 (με αποτέλεσμα να σταματήσει να δουλεύει ένα add-on).
> Έγινε rolling release το Ubuntu και δεν το πήρα χαμπάρι;
>
> Μιλώντας για rolling release, σ' ένα άλλο μηχάνημα έχω LMDE, που επίσης
> έβαλε firefox 5. Εντάξει, αφού είναι rolling release είναι λογικό. Όμως,
> στο LMDE, ο firefox 4 μπήκε πριν κανένα μήνα (ίσως και λιγότερο), δηλαδή
> [...]

Αν δεν σου παίζει σωστά το update/upgrade σε τέτοιου είδους software, το
οποίο δεν είναι και σπουδαίο για το σύστημα, κάνεις ένα downgrade στο
version, που σου έπαιζε πριν και τελειώνει η ιστορία, μέχρι να φτιάξουν
την νεώτερη version.
Προσωπική μου άποψη, καλύτερα να τρέχεις την τελευταία version σε
κάποιον web browser, παρά να περιμένεις να γίνει stable αυτή, και να
παραμένεις στην προηγούμενη, η οποία ίσως κινδυνεύει εξίσου ή και
περισσότερο να έχει κάποιο bug, διαφορετικό μεν από την τελευταία, αλλά
εξίσου ή και περισσότερο επικίνδυνο, αν αυτή έχει εγκαταλειφθεί από
πλευράς support, στο έλεος κάποιου developer. Ενώ με την τελευταία
version (την bleeding edge που λένε), ξέρεις ότι κάποιοι ασχολούνται
ενεργά, γι`αυτό και έχει πιο συχνά updates.
Εννοείται ότι ΔΕΝ θα κάνεις το ίδιο και με κάποιο server software που θα
είναι mission critical, διότι αυτό είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση,
και με εντελώς διαφορετικές συνέπειες, αν δεν παίζει...