Ti paizei me to ubuntu και τον firefox 5;

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Jun 28 10:12:21 EEST 2011

> Δεν ήταν major update o 5. Δεν έχει τίποτε τρομερές αλλαγές. Σαν να
> πήγε από το 4.1 σε 4.2.
>
> Ποιο addon δεν σου παίζει;
Υπάρχουν τα security updates και τα recommended updates. Για τα
τελευταία δεν είμαι σίγουρος, αλλά τα security ουδέποτε άλλαζαν βέρζιο
νάμπερ, ούτε μάινορ. Ο firefox 5 ήταν νομίζω security update. Το addon
που σταμάτησε να παίζει είναι το pentadactyl, του οποίου όμως δουλεύει
το nightly build. Βέβαια, με βάση τα όσα εξηγείτε, φταίει ο firefox και
όχι το ubuntu (αν και σε Debian αυτό δεν θα συνέβαινε: θα γινόταν
backport το κομμάτι του firefox 5 που είναι τα security updates).

Στο server εδώ και 10 περίπου χρόνια έχω Debian κι έχω βρει την υγειά
μου. Συμβαίνει μόνο μια φορά στα 2 χρόνια (και αν) να σου αλλάξει βέρζιο
νάμπερ, αλλά σ' αυτή την περίπτωση το αντβάιζορυ εξηγεί για ποιο λόγο το
πρόβλημα είναι τέτοιο ώστε να μην μπορεί να διορθωθεί στην παλιά έκδοση,
και όταν έρθει η ώρα να βάλεις το σεκιούριτυ απντέιτ είσαι
προειδοποιημένος. Ελάχιστες φορές (δεν θυμάμαι καθόλου, αλλά η εκτίμησή
μου είναι μία φορά) θα τύχει να μη δουλεύει κάτι μετά το update. Το μόνο
πρόβλημα του Debian είναι ότι η κάθε έκδοση υποστηρίζεται για 3 περίπου
χρόνια, οπότε αν θέλεις να βάλεις το μηχάνημα σ' έναν πελάτη και μετά να
το ψιλο-ξεχάσεις, μπορεί να είναι καλύτερο να βάλεις Ubuntu LTS ή CentOS.