Re: Πρόβλημα εγκατάστασης ubuntu

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Mon Jun 27 15:07:48 EEST 2011

2011/6/27 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:

> Πολύ συχνά δεν χρειάζεται να φτάσεις μέχρι εκεί. Μπορείς με το desktop
> install cd να δώσεις μερικές παραμέτρους στον kernel που συνήθως βελτιώνουν
> την κατάσταση. Δεν τις θυμάμαι απ' έξω, αλλά στην πρώτη οθόνη που
> εμφανίζεται, στο κάτω μέρος έχει πληροφορίες (κάποιο function key σου
> δείχνει εναλλακτικούς τρόπους να μπουτάρεις).

Γενικά, ναί.

Ειδικά, εξακολουθώ να προτιμώ το alternate :)

Ο installer δε βλέπω για ποιό λόγο πρέπει να είναι συνδεδεμένος ντε
και καλά με το full Live CD περιβάλλον. Προκύπτουν προβλήματα έτσι. Οι
drivers που προσπαθεί να φορτώσει το full Live περιβάλλον πολλές φορές
κολλάνε και μάλιστα άσχημα.

Ο installer θα μπορούσε να είναι εξίσου γραφικός (για να είναι όμορφος
και φιλικός), φορτώνοντας από ένα πιο ελαφρύ περιβάλλον. Όπως
παλιότερα που η επιλογή "Install" ήταν διαφορετική από την επιλογή
"Try booting the Live CD".

Όπως και να έχει, το alternate είναι πιο "pure Linux" και έχω την
εντύπωση πως είναι και πιο δοκιμασμένο (επειδή ο Debian Installer στον
οποίο βασίζεται είναι πιο δοκιμασμένος).