No subject

atypic atypicalist at gmail.com
Tue Jun 21 05:25:10 EEST 2011

On Mon, 2011-06-20 at 15:16 +0300, tony gourd wrote:

> Καλησπέρα, σκέφτομαι να περάσω Linux στο pc μου μόνιμα και όχι σαν partition και θέλω να μου προτεινεται τις εφαρμογές που χρειάζονται στα ubuntu τις πιο χρήσιμες επεισης πως μπορώ να τρεξω σε περιβάλλον ubuntu  προγράμματα των windows (.exe) ( θέλω συγκεκριμένα να περάσω μερικά παιχνίδια ,Warcraft 3 και league of legend καθώς και το garena), τα Linux δεν τα έχω δουλέψει πολλή γιαυτο δειξτε κατανόηση ;)
>

> --

Με το wine μπορείς να τρέχεις προγράμματα και παιχνίδια που είναι για
windows.
Στο λινκ αυτό
http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=application&sTitle=Browse%20Applications&sOrderBy=appName&bAscending=true μπορείς να ψάξεις να δεις κατά πόσο καλά τρέχουν οι εφαρμογές στο wine. Από ότι είδα το Wacraft III τρέχει μιά χαρά. Τώρα για το League Of Legends όταν άλλαξα και εγώ μόνιμα σε linux δεν υπήρχε κάποιος τρόπος να τρέξει σωστά, τώρα δεν ξέρω αν έχει βρεθει κάποια λύση.

Για τα προγράμματα μπορείς να δεις μια λίστα από τι εναλλακτικές έχεις
εδώ http://ubuntuguide.org/wiki/Alternatives .