(My)SQL Limitations (off-topic)

Dimitris Karampinas dkarampin at gmail.com
Sun Jun 19 07:35:42 EEST 2011

On 06/17/11 11:33, Giorgos Logiotatidis wrote:
> Καλημέρα,
>
> Έχω μία off-topic ερώτηση που ενδεχομένως να μπορεί κάποιος να με
> βοηθήσει. Προσπαθώ να βρω τους περιορισμούς σε rows για sql βάσεις
> δεδομένων.
>
> Έστω ότι τα rows ενός table αγγίζουν -με σχετικά μικρή χρήση εφαρμογής-
> τα 1m rows, ενώ μπορούν εύκολα να ξεπεράσουν τα 10m ή και τα 20m. Είναι
> αυτές οι τάξεις μεγέθους λογικές για single instances, φυσικά με το
> κατάλληλο indexing? ή χρειαζόνται τον top-of-line server ή/και
> clustering / sharding?

> [...]

Ρίξε μια ματιά εδώ, δεν ξέρω κατά πόσο αλλάζουν από έκδοση σε έκδοση
όμως αυτά:
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_relational_database_management_systems#Limits

Θεωρητικά έχεις μπόλικο χώρο. Πρακτικά, το ζουμί είναι στο hw, το είδος
του workload και κατ' επέκταση στο physical design που θα κάνεις.

Η mongodb δεν είναι Relational DBMS, φαντάζομαι τα όρια θα είναι ακόμη
μεγαλύτερα.

-dk