(My)SQL Limitations (off-topic)

George Zarogiannis zarogiannis at gmail.com
Fri Jun 17 12:09:30 EEST 2011

Δεν μπορώ να σου απαντήσω ακριβώς για τις βάσεις που αναφέρεις, γιατί δεν
τις έχω χρησιμοποιήσει για τόσο μεγάλο όγκο.

Μπορώ όμως να σου πω κάτι γενικό. Το πλήθος των εγγραφών του πίνακα από μόνο
του, δεν λέει και πολλά. Το σημαντικότερο είναι τι θα κάνεις σε αυτόν τον
πίνακα. Είναι ένας πίνακας πάνω στον οποίο θα κάνεις πχ 1.000.000
transactions την ημέρα ή θα τρέχεις μια batch διαδικασία 1 φορά τον μήνα;

Νομίζω θα ήταν καλό να να φτιάξεις μια τεστ βάση με πολλές εγγραφές και να
πειραματιστείς με την εφαρμογή σου.