voip2

george fragos fragos.george at gmail.com
Sun Jun 5 13:07:33 EEST 2011

Στις 3 Ιουνίου 2011 10:45 μ.μ., ο χρήστης Antonis Christofides
<anthony at itia.ntua.gr> έγραψε:
> (Το 2 στο voip2 είναι γιατί λίγο καιρό πριν είχα ξαναξεκινήσει ένα
> θρεντ για βόιπ.)
>
> Ξέρει κανείς από ekiga; Ή έστω από twinkle; Θέλω να αρχίσω να
> χρησιμοποιώ βόιπ, και για να επικοινωνώ δωρεάν με άλλους που
> χρησιμοποιούν π.χ. sip, και καλώντας τηλέφωνα (αυτό επί πληρωμή
> φυσικά). Χωρίς να κάνω ρύθμιση στο firewall. Δεν μπορώ να βρω πώς στο
> ekiga μπορώ να ρυθμίσω το stun.
>

> --

Αντιμετωπίζω κι εγώ κάποιες δυσκολίες, τόσο με το Ekiga όσο και με το
Twinkle!  Φοβάμαι, όμως, ότι η χρήση των δύο αυτών εφαρμογών και
γενικότερα η εύρυθμη λειτουργία του VoIP άπτεται της διανομής που
χρησιμοποιείς (αν κάνω λάθος, παρακαλώ να με διορθώσετε!).  Δεν έχω
καταφέρει κάτι, έως τώρα, δεδομένου ότι υπάρχουν πληροφορίες ότι η
έκδοση 10.04 του Ubuntu (την οποία χρησιμοποιώ) έχει πρόβλημα με το
πρωτόκολο SIP!
Επίσης, έχω την εντύπωση ότι, ασχέτως διανομής, κάποια παρέμβαση στο
firewall είναι απαραίτητη καθώς και ρυθμίσεις port forwarding στο
ρούτερ σου (φαντάζομαι ότι πρόκειται για NAT ρούτερ...).  Το STUN,
τέλος, με μπερδεύει και εμένα: είναι συμβατά με τα NAT ρούτερς ή όχι,
και ποιά η διαφορά μεταξύ της χρήσης του και της μη χρήσης του...;
(Κάπου διάβασα ότι το STUN δεν υποστηρίζει εισερχόμενες κλήσεις SIP,
αληθεύει αυτό;).

Γιώργος.