Απορία btrfs

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Wed Jul 20 10:32:40 EEST 2011

On 07/18/2011 04:21 PM, Antonis Christofides wrote:

> Έχει κάποιος καμιά ιδέα για το αν αυτό το filesystem είναι, εχμ.,
> vaporware? Ξέρω ότι η κλασική απάντηση σ' αυτό το ερώτημα είναι όχι,
> ουδαμώς, κλπ., αλλά ήταν σχεδόν έτοιμο το 2009, και σήμερα παραμένει
> ακριβώς στην ίδια κατάσταση: Σχεδόν έτοιμο.

Αυτο που χρειαζεται να ξερεις παντως ειναι οτι ολη η εφαρμοσμενη ερευνα
στον τομεα των filesystems εστιαζεται στην επινοηση νεων εντυπωσιακων
και πρωτοποριακων μεθοδων για να καταστρεφεις ακομα πιο αποδοτικα την
απολυτα χειροτερη δυνατη στιγμη τα οσο το δυνατον πιο χρησιμα δεδομενα σου.

Κατι μου λεει οτι το btrfs δε θα αποτελεσει εξαιρεση...