dual or quad core

Haris Alatas haris at crack.gr
Thu Jan 27 14:01:44 EET 2011

On 27/1/2011 13:24, Nick Demou wrote:

> από περιέργεια υπολόγισα τη διαφορά σε ευρώ:
>
> # python
> 1.752€/month
>
> (το 0.08€/KWhr είναι στο περίπου)

Καλύτερα να το υπολογίσεις με την πιο πάνω κλίμακα 0.091€/WH που είναι
και το πιο αληθινό για τα περισσότερα σπίτια.

Η διαφορά είναι ~8 ευρώ / 4μηνο == 32 ευρώ / χρόνο

Καλά δεν είναι και τραγική. Τα χρήματα που θα γλυτώσει απο την αγορά του
δεν τα λαμβάνω υπ όψιν γιατί μπορεί να μην είναι ούτε 15 ευρώ.

Εγώ σίγουρα θα επέλεγα τον celeron γιατί έχω βαρεθεί να πληρώνω ρεύμα με
αυτά τα pc. Καίνε τα ρημάδια. Ακόμα και το βασικό μου PC είναι ένα
φορητό που έχει κατανάλωση max 25Watt(με οθόνη).