dual or quad core

basilis tsapas tsapi at tsapas.gr
Thu Jan 27 12:40:30 EET 2011

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για το input..

Atom δυστυχώς δεν παίζει ως λύση, μιας και το motherboard είναι
lga775. H αγορά του συγκεκριμένου motherboard ήταν δεσμευτική,
μιας και ήταν το μόνο board που μπορούσα να βρω με 4 lan on board..

Οπότε, οι λύσεις που παίζουν αυτήν τη στιγμή είναι Intel Pentium
E5500 2.8 GHz Dual Core Socket 775 800 MHz 65W και Intel Celeron
430 1.8 GHz Socket 775 800 MHz 35W.

Κάθομαι και σκέφτομαι τι μπορεί να χρειαστεί να τρέξει ο
υπολογιστής αυτός.. Πέραν των τετριμμένων (mail server για μένα,
apache με καναδυό απλά sites δικά μου, squid - πράγματα δηλαδή
που ξέρω ότι είναι πολύ light) θα τρέχει soft raid5, encryption
και σε λίγους μήνες θα βάλω asterisk (μία εξωτερική γραμμή και
4-5 εσωτερικά τηλέφωνα).

Από ό,τι είδα στο ίντερνετ, το asterisk δεν πρέπει να είναι
ιδιαίτερα cpu intensive - δεν ξέρω όμως στην πράξη τι γίνεται -
δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου..

Θα φτάσει ο celeron για τα παραπάνω πράματα ή να πάω στον Ε5500,
για να είμαι σίγουρος? Η διαφορά στην τιμή αγοράς είναι πολύ
μικρή (~30 ευρά) - η διαφορά στην κατανάλωση όμως είναι σημαντική
για έναν υπολογιστή που θα τρέχει 24/7 (65w ο Ε5500, 35w ο celeron).

Τι λέτε σύντροφοι?

Βασίλης..