dual or quad core

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Thu Jan 27 11:04:14 EET 2011

2011/1/27 Haris Alatas <haris at crack.gr>

> Οτιδήποτε καίει λιγότερο ρεύμα θα έλεγα εγώ. Αυτά τα CPU που αναφέρεις
> καίνε 120Watt τουλάχιστον.
>
> Τι θα έλεγες για έναν atom; Θα σου βγεί και πιο οικονομικα και θα έχεις
> 20-30 Watt κατανάλωση.
>
> χάρης
>
> --

+1000 για τον Atom.

Στο γραφείο έχω ένα σε motherboard της intel με μόνο extra έναν RAID SATA
controller για h/w RAID1.

Είναι αθόρυβο, καίει ελάχιστο ρεύμα και κάνει όλα αυτά που θες και με το
παραπάνω.

Σκέψου ότι out of the box λύσεις για τα περισσότερα που λές τρέχουν σε ARM
των 100MHz...

my 0,01 €

Βαγγέλης.