εγχειρίδιο εγκατάστασης για σύστημα με υψηλή διαθεσιμότητα

Pavlos Parissis pavlos.parissis at gmail.com
Mon Jan 17 00:12:24 EET 2011

Καλησπέρα σε όλους,

Αν και είμαι χρόνια χρήστης του Linux και βοηθηθεί αφάνταστα από την
τεκμηριώσει που έχουν κάνει άλλοι, εντούτοις εγώ δεν έχω προσφέρει και
πολλά στην κοινότητα. Αν θυμάμαι καλά την τελευταία φορά που
τεκμηρίωσα κάτι, ήταν το 1999 για την OPTi82C931 κάρτα ήχου.

Με την τεκμηρίωση που θα αναφέρω παρακάτω που δίνεται η ευκαιρία να
προσφέρω και εγώ από την πλευρά μου στην Ελληνική κοινότητα του Linux.

Μου ζητήθηκε να σχεδιάσω και να τεκμηριώσω την υψηλή διαθεσιμότητα για
μια IP PBX υπηρεσία. Το κείμενο [1] περιγράφει την σχεδίαση και
καταγράφει τα βήματα υλοποίησής της. Αν και το κείμενο αναφέρεται
ειδικά για ένα σύστημα με υψηλή διαθεσιμότητα με 3 σύστημα σε Ν+1
αρχιτεκτονική, παρόλα αυτά πιστεύω οι πληροφορίες που αναφέρονται
είναι γενικά εφαρμόσιμες. Στο κείμενο γίνεται αναφορά για ένα tarball
το οποίο μπορείτε να κατεβάσω εδώ [2].

Για οποιαδήποτε απορία ή τυχών προβλήματα μην διστάσετε αν στείλετε
ένα γράμμα εδώ στην λίστα.

Ελπίζω η δουλεία μου να φανεί χρήσιμη.

Φιλικά,
Παύλος Παρίσσης