remote server backup-restore

basilis tsapas tsapi at tsapas.gr
Thu Jan 13 00:03:22 EET 2011

Αδέρφια βοηθάτε !

Θυμάστε πριν κάτι μήνες που σας έλεγα ότι νοικίασα έναν σέρβερ
στας Γαλλίας, για να τον κάνω σίντμποξ και πειραματόζωο? Ε
λοιπόν, στο ρημάδι ψιλορετάρει ο δίσκος και τα γαλλάκια
αποφάσισαν να τον αλλάξουν.. Υπενθυμίζω ότι έχω στημένο debian
testing - και έχω στήσει και ένα κάρο άλλο πράματα, τα οποία θα
βλαστημήσω πολύ χυδαία αν αναγκαστώ να τα ξαναστήσω (ούτε που
θυμάμαι τι έστησα, για να ακριβολογώ).. Διευκρινίζω ότι από το
δίσκο δεν έχω χάσει δεδομένα και δουλεύει (προς το παρόν,
τουλάχιστον) μια χαρά.

Ο εν λόγω δίσκος έχει ως εξής:

/dev/sda1       /       ext4    errors=remount-ro       0       1
/dev/sda2       /home   ext4    defaults        1       2
/dev/sda3       swap    swap    defaults        0       0
proc            /proc   proc    defaults        0       0
sysfs           /sys    sysfs   defaults        0       0

Το ιδανικό θα ήταν τα γαλλάκια να έπαιρναν ένα image του παλιού
δίσκου, να το έκαναν restore στον καινούριο δίσκο και ούτε γάτα
ούτε ζημιά. Το θέμα είναι ότι δεν το κάνουν. Το μόνο που μπορούν
να μου κάνουν, είναι να μου δώσουν τζαμπέ έναν δεύτερο σέρβερ με
debian stable για λίγες μέρες και εκεί να μεταφέρω ό,τι θέλω..

Πώς στο διάτανο να κάνω τη μεταφορά αυτή, έτσι ώστε να γλυτώσω
την περισσότερη δυνατόν δουλειά?

Κάθε βοήθεια είναι υπερευπρόσδεκτη!! Σχωρνάτε με που προσφεύγω
αβασάνιστα στη βοήθειά σας (πριν γκουγκλάρω ενδελεχώς), αλλά θα
ήθελα να αποφύγω τα πειράματα και να εφαρμόσω κάτι δοκιμασμένο
που δουλεύει.. :-/

Βασίλης..