Den mount to cdrom

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Jan 10 12:29:47 EET 2011

Ευχαριστώ, θα τα κοιτάξω αυτά όταν ευκαιρήσω. Στο μεταξύ, μερικές
απαντήσεις:

>  p.s. Giati blepeis to cdrom soy san /dev/hdc kai oxi san /dev/sr0? Ti
kernel
>  exeis? Mipos einai custom? Isos to problima soy na ofeiletai se ayto.

Δεν ξέρω γιατί. Μπορεί να είχα κάνει καμιά αλχημεία πριν από 5 χρόνια
και να έχει παραμείνει ως σήμερα. Πάντως ο kernel μου δεν είναι
custom.

[Για την ακρίβεια είναι ελαφρώς custom: μια στις τόσες (συνήθως μετά
από κάθε ubuntu upgrade) κατεβάζω το kernel source και το
.config από το οποίο προκύπτει ο πακεταρισμένος kernel της διανομής
μου, περνάω ένα πατσάκι στον kernel που έχει να κάνει με το
πληκτρολόγιο της apple, και κάνω compile. (Ο λόγος είναι ότι θέλω εκεί
που η apple έχει το caps lock να έχω ctrl, και για να γίνει αυτό σε
apple πρέπει να πατσάρεις τον kernel, γιατί η apple έχει κάνει
αλχημείες στο hardware.) Κατά τα άλλα όμως ο kernel μου είναι ολόιδιος
με τον πακεταρισμένο.]

>  To device tha eprepe na einai apo mono toy sto group cdrom. An exeis
>  pragmati thn teleytaia ekdosi kai den exeis kanei kamia alximia,
>  kalo einai na steileis ena bug-report.

Μια απ' τα ίδια. Δεν θυμάμαι αν είχα κάνει αλχημεία πριν 5 χρόνια.
Ευχαρίστως να έστελνα bug report αλλά δεν ξέρω ούτε αν υπάρχει bug και
πού βρίσκεται, ούτε αν είναι bug που θα εμφανιζόταν σε καθαρή
εγκατάσταση.

Πιστεύω πάντως πως μάλλον έχω κάνει αλχημεία, αλλιώς το bug θα είχε
χτυπήσει και άλλους και θα έβρισκα πληροφορίες στο δίχτυ, γιατί το να
μην έχεις cdrom δεν είναι τίποτε εξειδικευμένο, και δεν είναι λίγοι
αυτοί που έχουν ubuntu σε τέτοια αρχιτεκτονική (άλλα bug της
συγκεκριμένης αρχιτεκτονικής τα βρίσκω αμέσως).

Όταν κοιτάξω τα υπόλοιπα θα επανέλθω.