Διανομή για παλιά Pentium με λίγη ram?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Feb 12 21:36:02 EET 2011

On Sat, 12 Feb 2011 03:20:46 +0200, George Notaras <gnot at g-loaded.eu> wrote:

> Η αλήθεια αυτή είναι πάντως.
>
> PS: Δεν ξέρω γιατί κόλλησα με τον αν αγοράζονται/νοικιάζονται τέτοια
> μηχανάκια. Μάλλον θα φταίει η παρατεταμένη αφραγκία των τελευταίων
> χρόνων και μου μπήκαν ιδέες.

Μπορείς να τα χαρίσεις σε κάποιον.  Τέτοιου είδους μηχανήματα είναι
πλέον κάπως ξεπερασμένα, αλλά αν κάποιος θέλει να πειραματιστεί και να
μάθει πως στήνεται π.χ. ένα Linux from Scratch χωρίς να «χαλάσει» το
βασικό του desktop, θα τού ρθει κουτί.

Ας πούμε, μπορεί κάποιος νεαρός φοιτητής να θέλει να πειραματιστεί με
OpenBSD ή NetBSD για να δει πως στήνεται, να το χαλάει καμιά ντουζίνα
φορές και να το φτιάξει από την αρχή, κοκ.  Ε γι αυτό δε χρειάζεται να
έχει το «τέρας» με 4 GB physical memory και 500 GB δίσκο.

Πάντως να τα πουλήσεις και να βγάλεις τρελά λεφτά, χλωμό το κόβω.  Πολύ
χλωμό.  Τελείως πεθαμενατζί.