xpdf outline (bookmarks) font

Alex Ballas alex at ballas.org
Fri Feb 11 02:02:23 EET 2011

On 02/10/2011 10:16 PM, Σπύρος Γεωργαράς wrote:
> Καλησπέρα σε όλους
>
> Έχω φτιάξει ένα pdf με openoffice και πάω να το ανοίξω με xpdf, όπου δεν
> φαίνονται τα bookmarks. Επίσης πρόβλημα έχει και ο τίτλος του
> παραθύρου - το
> όνομα του αρχείου είναι στα Ελληνικά.
>
> Δοκίμασα μέσω .Xresources αλλά τίποτα - αλλάζει βέβαια το font των
> μενού/κουμπιών κλπ. αλλά όχι των bookmarks
>
> Επίσης δοκίμασα και μέσω editres αλλά το μόνο που καταφέρνω είναι να
> κλείνει
> το xpdf (προφανώς επειδή δεν ξέρω τι κάνω :) )
>
> Μπορεί κανείς να βοηθήσει;

Αυτό με το όνομα είναι θέμα xpdf. Το δοκίμασα και γω και όντως δεν τα
έβγαζε σωστά. Με τον okular όμως φαίνεται μια χαρά.Δε βρίσκω λόγο να
παιδεύεσαι με το xpdf που δεν έχει utf-8 support, όταν υπάρχουν τόσοι
αξιόλογοι pdf viewers.   Όσο για τα bookmarks, τα αντίστοιχα bookmarks
των pdf για το OO ειναι το "outline numbering" στο tools .Στη συνεχεία
στο export του pdf, στο "user interface" tab δηλώνεις το depth level.
(ανάλογα πως τα έφτιαξες στο outline numbering)
--
Alex Ballas