Re: Διανομή για παλιά Pentium με λίγη ram?

d.a.glynos glynos at storm.cs.unipi.gr
Thu Feb 10 22:32:19 EET 2011

On Wed, 9 Feb 2011, linuxlists at freemail.gr wrote:
> Θα μου περισσέψουν μερικά Pentium 120 - 150MHz με 16 - 32 MB Ram, 3,2 ως
> 40GB Δίσκους, και 2 USB

http://www.damnsmalllinux.org/
http://en.wikipedia.org/wiki/BasicLinux
http://www.minimalinux.org/ttylinux/
http://www.linuxfromscratch.org/

Επίσης ψάξε για παλιές διανομές, παλιά cd's της Infomagic κλπ. :-)

Τέτοια μηχανήματα κάνουν μια χαρά για log servers. Επίσης ίσως μπορέσεις
να φτιάξεις ένα μικρό κατεβαστήρι για 1-2 torrents τη φορά :-)

> Οι χρήσεις που έχω στο μυαλό μου είναι οι εξής...
>
> Ελεγκτες αυτοματισμών (Είσοδος & έξοδος από σειριακές και παράλληλες) πχ
> συναγερμοί, smart home κτλ)

ok

> Sambο-NFSoκούτια για backup servers κτλ

Προτίμησε kernel-based NFS server.

> LAMP ή MySQL & Postgresql κουτιά για ψιλοδουλειές

Θα αστειεύεσαι φυσικά :-)

Ψάξε επίσης και για μικρούς mailservers. Το sendmail π.χ. θυμάμαι ότι
το έτρεχα σε FreeBSD με 16mb ram.

Τέλος, μη ξεχάσεις να βάλεις swap.

--
Δημήτρης