import mailing list archive στο Gmail

yobo yobo.78 at gmail.com
Thu Dec 22 23:04:37 EET 2011

On 12/22/2011 04:24 PM, Petros Mikos wrote:
> Καλησπέρα σας,
> Υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνουν import κάποια από τα mailing list
> archives σαν ξεχωριστά emails στο Gmail; Έχω ξεκινήσει να γράφομαι σε
> κάποιες λίστες και θα ήθελα κάποια archives για λόγους συνέχειας.
>
> Πέτρος

Τα archives θα είναι πάντα στο
http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/ δεν θα τα χάσεις
ποτέ. Γιατί να προσπαθήσεις να τα βάλεις στο gmail για να τα διαβάσεις;

Αν φοβάσαι ότι θα σβηστούν μπορείς να τα κατεβάσεις και να τα κρατήσεις
στο δίσκο σου με μία εντολή όπως:
$ wget -p -r -l1 --convert-links -P /home/username/list_archive/
http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2011-December/thread.html

--
Γιώργος