Re: Password προς το SSH

Thomas Venieris thomas.venieris at gmail.com
Thu Dec 22 15:57:01 EET 2011

Στις 22 Δεκεμβρίου 2011 10:42 π.μ., ο χρήστης Costas Liagos <
costas at freemail.gr> έγραψε:

> **
> Καλημέρα και χρόνια πολλά,
> η ερώτηση που θα κάνω δεν είναι άμεσα σχετική αλλά δε μπορώ να σκεφτώ που
> αλλού να τη στείλω.
>
> Έχω λοιπόν ένα μηχάνημα στο οποίο τρέχουν διάφορες υπηρεσίες αλλά για
> λόγους ασφαλείας μόνο
> το SSH επιτρέπεται. Ωστόσο μια υπηρεσία πρέπει να είναι διαθέσιμη και σε
> κάποιο άλλο PC.
> Καθώς η ιδέα να ανοίξει  το σχετικό port δεν είναι και τόσο καλή σκέφτικα
> το ssh tunneling.
> Μέχρι εδώ όλα καλά, το δοκίμασα και δουλεύει μια χαρά.

> [...]

Ναι, λέγεται public key authentication. Το ξέρω, ακούγεται φοβερό και
τρομακτικό (κι εμένα έτσι μου φαινότανε) αλλά μόλις αφιερώσεις μισή ώρα για
να καταλάβεις πως δουλεύει και πως το στήνεις, θα κοιτάς πίσω σου το
password authentication με την ίδια περιφρόνηση με το να γράφεις κείμενο με
μολύβι και χαρτί.

Και μόλις στήσεις public key authentication, κάνε disable το password auth
εντελώς να μην σε απασχολούν και τα bots.

φιλικά,