ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ: Hellug SOCIAL! (Holiday Special 2011)

Χρήστος Σιουλής (Christos Sioulis) slschris at hellug.gr
Mon Dec 19 14:10:20 EET 2011

Παίδες, υπενθυμίζω για την μεζεδο-κρασο-μάζωξη της Τετάρτης που
διοργανώνει η Hellug στο Μπαχάρι (μου).
Μέχρι τώρα (που έληξε η αρχική προθεσμία δήλωσης) στο doodle έχουν
γράψει ότι θα παρευρεθούν καμιά 20αριά, ενώ ξέρω ότι πολλά ακόμη άτομα
έχουν εκδηλώσει την πρόθεση να έρθουν (και δεν το έχουν δηλώσει όμως,
διότι δεν είναι ακόμη σίγουροι)
Επειδή είναι καλή ευκαιρία να βρεθούμε πολλά άτομα  από το «χώρο μας»
όλοι μαζί σε «άλλα κόλπα», σας καλώ να έρθετε και να δηλώσετε συμμετοχή
στο σχετικό Doodle, έστω μέχρι και αύριο, ώστε να προγραμματίσουμε
καλύτερα τα φαγητά και το χώρο).
Η τιμή είναι *ενδεικτικά* 12€ το άτομο με πολλούς μεζέδες και
απεριόριστη κατανάλωση *καλού* κρασιού, αλλά κι αν δεν έχετε χρήματα (ή
έχετε λιγότερα) no problem, ελάτε και αρκεί να περάσουμε καλά!
(Σημ.: Ούτως ή άλλως σκοπεύω να «μπω μέσα» από την όλη φάση, δεν τρέχει
και τίποτα! Ας πούμε ότι κάνω «διαφήμιση» στο μαγαζί μου :) ).
Το πιο σημαντικό είναι να βρεθούμε όσοι το δυνατόν περισσότεροι σε
ανάλογο με τις γιορτές κλίμα -και, μιας κι εγώ προσωπικά, λόγω
«επαγγελματικής κλεισούρας», έχω χάσει πολλά σχετικά events παλιότερα,
θα χαρώ ιδιαίτερα να σας φιλοξενήσω στο μαγαζί μου -αυτή τη φορά!)

Φιλικά,

Χρήστος Σιουλής

Αντι-πρόεδρος στο Δ.Σ. της Hellug
Μέλος στο Hackerspace.gr
και
(συν-)Ιδιοκτήτης του εστιατορίου Μπαχάρι
(όλα αυτά μαζί! :) )

Στις 13-12-2011, ημέρα Τρι, και ώρα 22:43 +0200, ο/η d.a.glynos έγραψε: