Linux-greek-users Digest, Vol 104, Issue 12

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Sat Dec 17 12:44:28 EET 2011

2011/12/17 Stratos Papadopoulos <pstratos at gmail.com>:
> Αν και οι προηγούμενοι κάλυψαν ήδη το οτι "το λειτουργικό μας είναι ένα
> εργαλείο"  θα αναφέρω το εξής.
>
> Στήνουμε linuxes από το 1998, κάθε φορά για συγκεκριμένο λόγω. Όπως κάθε
> κατσαβίδι για τη συγκεκριμένη βίδα. πχ Centos τρέχει το PBX μου, debian o
> file-ERP-CRM-mail-all around server μας, Ubuntu τα laptop και desktop της
> οικογένειας, ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ WINDOWS TA MHXANAKIA ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ.
>
> Και εδώ αρχιζει το πρόβλημα. Καλό το Vbox για να τρεχεις το Autocad πχ, αλλά
> όταν θες να μιλήσεις στο τάδε Siemens inverter ante κάντο να περάσει πάνω
> απο Vbox kai custom modbus adapters ;)

> [...]

Προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα χρησιμοποιούσα VBox ούτε για το AutoCAD.
Είναι windows εφαρμογή και χρειάζεται όσο hardware μπορείς να του δώσεις.
Από την άλλη παράλληλα θα κοιτούσα ενεργά αν μπορώ να κάνω τη δουλειά μου
με εναλλακτική ΕΛ/ΛΑΚ εφαρμογή και αν μπορούσα να βοηθήσω την ανάπτυξή της
(οικονομικά ή με κώδικα) ώστε να προστατέψω το δικό μου μέλλον.

Το καλό ΕΛ/ΛΑΚ software που έχουμε αυτή τη στιγμή που όπως λες το
χρησιμοποιείς σε κάποια από τα μηχανήματά σου δεν προέκυψε από
παρθενογένεση, κάποιοι το έγραψαν και κάποιοι το χρηματοδότησαν.

Όσο για το βιομηχανικό σου σύστημα σίγουρα μπορεί να δουλεύει πάνω
στα windows αυτή τη στιγμή και το να δώσεις στους πελάτες σου μία κακή
λύση για λόγους "ιδεολογίας" είναι bad business.

Αλλά για την επόμενη έκδοση (που σίγουρα θα υπάρξει) θα κοιτούσα να
δω αν μπορώ με επιτυχία να τη βασίσω σε ΕΛ/ΛΑΚ, θα έστηνα "proof
of concept" υλοποιήσεις θα κοιτούσα αν μπορώ να συνεισφέρω σε κάποιο
σχετικό ΕΛ/ΛΑΚ project ώστε να κάνω τη δική μου ζωή πιο εύκολη κλπ.

Η ιδεολογία δε χρειάζεται να υποσκελίζει τη λογική αλλά ο κόσμος επίσης
δεν αλλάζει ποτέ από "συμβιβασμένους" με το status quo που βλέπουν
μόνο το τι δουλεύει καλύτερα σήμερα.

Just my 0.02 δρχ