Re: Απορία high availability

Potamianos Gregory greg.potamianos at gmail.com
Thu Dec 15 23:54:49 EET 2011

2011/12/15 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:
> Έχω δύο σέρβερ, τον Sa και τον Sb, που βρίσκονται σε δύο χωριστά data
> centers, Da και Db. Εξυπηρετούν ένα web site. Ας πούμε ότι ο Sa δουλεύει
> και ο Sb είναι standby. Ο Sa πέφτει (ή πέφτει το Da γενικώς). Πώς μπορεί
> να αλλάξει και να μπει ο Sb στη θέση του; Πρέπει να γίνει αλλαγή στο
> DNS;
> Ή μπορεί η IP που προηγουμένως είχε το Sa τώρα να πάει στο Sb; Ή
> υπάρχει τρίτος τρόπος;
Εάν είσαι σε διαφορετικά DC πιθανώς θα έχεις IP από διαφορετικά AS
οπότε να πάει βόλτα η IP δε γίνεται.
Αυτό που ψάχνεις μάλλον λέγεται multihoming [1] με multiple links.
Χρειάζεσαι provider independent address, δικό σου AS και αρκετές
γνώσεις BGP.

> Σχετικό ερώτημα: host google.com δίνει 6 διευθύνσεις IP, round-robin
> DNS. Φαίνεται όμως ότι μια διεύθυνση IP σε άλλο data center βγάζει όταν
> είμαι στην Ελλάδα και σε άλλο όταν είμαι στην Αμερική. Αυτό πώς γίνεται;
Λέγεται geolocation dns [2]

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Multihoming#Multihoming_variants
[2] http://www.caraytech.com/geodns/