Re: mount συγκεκριμένου USB δίσκου (βάσει label) με exec παράμετρο.

Konstantinos Aravanis kos.arav at gmail.com
Thu Dec 8 21:04:55 EET 2011

Έτσι και αλλιώς το fstab όταν διαβάζεται και εκτελούνται οι κατάλληλες
ενέργειες αυτά γίνονται σαν root από το σύστημα.

Και εγώ κάτι τέτοιο που πρότεινε ο Ηλίας θα έλεγα.

Konstantinos Aravanis // sbosx
My site & blog: http://AravanisKostas.com
http://python.org.gr - Ελληνική Κοινότητα Προγραμματιστών Python