OffTopic? protecting ssh

Stelios M. steliosm at gmail.com
Tue Dec 6 12:01:27 EET 2011

Έτσι φαίνεται να είναι, αλλά δεν πιστεύω ότι ισχύει τελικά.
Όταν δουλεύεις με περισσότερους από 2 υπολογιστές έχεις καταλήξει να
χρησιμοποιείς διαδικασίες που δημιουργείς με τον καιρό για να είναι όλα
ομοιόμορφα. Σε αυτές τις διαδικασίες ενσωματώνεις και τις πρακτικές σου
ακόμα και γύρω από τα θέματα ασφάλειας.
Αυτό τουλάχιστον έχω δει από την δική μου εμπειρία.

~stelios