Re: Επιδοτήσεις μόνο από ..Internet Explorer

Eleftherios Kosmas elkosmas at gmail.com
Wed Apr 27 23:43:52 EEST 2011

2011/4/27 George Notaras <gnot at g-loaded.eu>

> Έχεις δίκιο. Διάβασα σήμερα το άρθρο σου για την Πορτογαλία. Όπως
> φαίνεται η λύση είναι πολύ απλή. Εφόσον μπορούν να τη σκεφτούν οι
> Πορτογάλοι, τότε μάλλον μπορούμε κι εμείς.
>
> ΥΓ: Επίσης θέλω να ξεκαθαρίσω και κάτι γενικότερα για ό,τι με αφορά
> τουλάχιστον. Θεωρώ ότι η σημερινή κυβέρνηση έχει παρουσιαστεί πιο
> ευαισθητοποιημένη σε τέτοια ζητήματα και ότι μπορεί να δώσει λύση σε
> τέτοια θέματα. Ό,τι σχόλιο έχω γράψει στο παρελθόν και τώρα είναι
> τελείως ανεξάρτητο από κομματικές αντιλήψεις ή πρόσωπα. Απλά όταν ακούω
> ότι ένα σιτε είναι συμβατό μόνο με IE ή μόνο με FF ή μόνο με
> [...]

Ευχαριστώ Γιώργο ( για να είναι και οι υπόλοιποι in context αλλά και
για να κάνω λίγο shameless self promotion ο Γιώργος αναφέρεται σε αυτό
http://goo.gl/ESA42 )

Θα κρατήσω μια μικρή στάση αναμονής για να δω την τεχνική οδηγία που
θα εκπονήσει η Agência para a Modernização Administrativa (AMA) σε
περίπου δύο μήνες από τώρα σχετικά με το ποια  είναι τα ανοιχτά
πρότυπα αρχείων που θα χρησιμοποιηθούν και τι προτείνει για την
ανάγνωση και επεξεργασία τους.Θα υπάρχουν εξαιρέσεις; Και αν ναι σε
ποιες υπηρεσίες ή σε τι είδους αρχεία; Για να δούμε.

Βασική διαφορά της Ελλάδα με την Πορτογαλία είναι ότι αυτοί έχουν
ολόκληρο φορέα (την AMA) που ο ρόλος του είναι ο εκσυγχρονισμός της
δημόσιας διοίκησης. Εδώ η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων
το πολύ να διαχειριστεί το TAXISnet. Αν είχαμε ένα οργανισμό υπεύθυνο
για τα πληροφοριακά συστήματα ολόκληρου του ευρύτερου δημοσίου τομέα
τότε πιστεύω ότι κάποια πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά και στα
πλαίσια του εφικτού. Μακάρι κάποια στιγμή να γίνει και αυτό.
--
http://elkosmas.gr