Σχετικά με το life-cycle του λειτουργικού συστήματος ενός server

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Apr 17 08:52:14 EEST 2011

On 17/04/2011 03:56, George Notaras wrote:

> Σε γενικές γραμμές, η παράλληλη χρήση δύο εκδόσεων python για τους
> σκοπούς που τις ήθελα δεν ήταν και η καλύτερη εμπειρία.

Μόλις παρατήρησα ότι στο EPEL repository για Centos υπάρχουν επίσημα
πακέτα για python 2.6 για παράλληλη εγκατάσταση με την 2.4. Την
τελευταία φορά που είχα κάνει δοκιμές με παράλληλη εγκατάσταση ήταν πριν
κανένα χρόνο με κάποια RPM που είχα κατεβάσει από κάποιο blog και δεν
μου είχε δουλέψει. Αυτά τα RPM του EPEL είμαι 100% βέβαιος ότι δεν
υπήρχαν. Οπότε μόλις βρω χρόνο λέω να κάνω μια δοκιμή και με αυτά σε
κάποιο VM για να έχω πιο εμπεριστατωμένη άποψη.