Re: Σχετικά με το life-cycle του λειτουργικού συστήματος ενός server

Antonis Konstantinos Tzorvas antonis at tzorvas.com
Sun Apr 17 03:20:08 EEST 2011

η παράλληλη συνύπαρξη τους είναι η λύση.
έτσι και αλλιώς δεν μπορείς να περάσεις ολοκληρωτικά στην python3
από τη στιγμή που το 80% των όσων υπάρχουν είναι σε python2.

ποιο το κόστος όμως του να έχεις και τις 2;

και να έχεις default τη 2 και τη 3 να την έχεις για εκεί που χρειάζεσαι
μόνο;

και το gentoo με python δουλεύει το portage, αλλά δεν έχω παρατηρήσει
τίποτα το τρελό σε unstable branch.
βέβαια default είναι η python2.

2011/4/17 George Notaras <gnot at g-loaded.eu>

> Στο centos τουλάχιστον είναι άρρηκτα συνδεδεμένη, γιατί ο ίδιος ο
> package manager (yum) είναι γραμμένο σε python. Προφανώς δεν
> χρησιμοποιείς centos, αλλά είναι αδιανόητο να αναβαθμίσει κανείς την
> python. Εκτός από το yum υπάρχουν πάρα πολλά άλλα utilities συστήματος
> γραμμένα σε python. Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι όλα αυτά θα
> δουλεύουν αν αναβαθμίσει.
>
> Επομένως, μόνον η παράλληλη εγκατάσταση μιας άλλης έκδοσης είναι το
> αποδεκτό σενάριο (με όλα τα προβληματα που μπορεί αυτό να συνεπάγεται).
>
> --

Konstantinos Antonios Tzorvas
Student, Dept. of Information and Communication Systems Engineering
University of the Aegean
Karlovassi, Samos, GR-83200, Greece
Email: antonis at tzorvas.com