Σχετικά με το life-cycle του λειτουργικού συστήματος ενός server

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Sun Apr 17 00:30:26 EEST 2011

On 04/16/2011 10:16 PM, George Notaras wrote:

> Τότε όμως δεν υπήρχε virtualization. Νομίζω ότι το virtualization έχει
> δώσει μια άλλη διάσταση στο όλο θέμα.

Ισχυει. Και πολυ φοβαμαι οτι δοθεντος αρκετου χρονου, θα ισχυσει προς τη
λανθασμενη κατευθυνση - δηλαδη του ευκολου και ανετου τροπου να
αποφυγεις για ακομα μια φορα να αντιμετωπισεις τον κυκλο ζωης ενος
πληροφοριακου συστηματος. Λυπαμαι αυτους που θαχουν να διαχειριστουν τα
VM μας μετα απο 25 χρονια.