Σχετικά με το life-cycle του λειτουργικού συστήματος ενός server

rouvas at mm.di.uoa.gr rouvas at mm.di.uoa.gr
Sat Apr 16 22:56:26 EEST 2011

George Notaras wrote:
> [...]

Στο μεταξύ θα τα έχεις κάνει migrate στο τρέχον φορμά της εποχής.

Το μόνο που χρειάζεται σκέψη, είναι η συντήρηση του λογισμικού.
Το υλικό το έχεις λυμένο με το virtualization.

Αλλά και πάλι, ποια ή ποιες είναι αυτές οι υπηρεσίες ή εφαρμογές που θα
τρέχουν αμετάβλητες για 25 χρόνια; Δεν θα χρειαστούν ποτέ αναβάθμιση;
Αν τις έχεις γράψει εσύ, ούτως ή αλλιώς θα παιδεύσαι. Αν τις έχει γράψει
άλλος(οι), θα παιδευτεί εκείνος(οι) οπότε θα κάνεις και την μετάπτωση.

-Στάθης