Απορία WSGI

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Sep 28 12:21:45 EEST 2010

On 2010-09-27 18:13, Antonis Christofides wrote:
>  WSGIScriptAlias /hello /path/to/hello.wsgi
>
>  Με το παραπάνω configuration, όταν επισκέπτομαι το
>  http://myserver.com/hello/world, η εφαρμογή μου Django (που τρέχει
>  από το hello.wsgi) καταλήγει να προσπαθεί να resolve το URL "world",
>  ενώ εγώ θέλω να παίζει με το URL "hello/world".

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, που με βοήθησαν να βρω λύση. Δεν υπάρχει
ΜΙΑ λύση σ' αυτή το πρόβλημα, εξαρτάται από πιο πολλές λεπτομέρειες.

Για αντιμετώπιση σε επίπεδο WSGI, αν κάποιος ακολουθήσει τις οδηγίες
για "Displaying Request Environment" στο
http://code.google.com/p/modwsgi/wiki/DebuggingTechniques, το
αποτέλεσμα είναι διαφωτιστικότατο. Το Django χρησιμοποιεί το
PATH_INFO, και μπορείς να το πειράξεις κάνοντας χρησιμοποιώντας
wrapper (βλ.
http://code.google.com/p/modwsgi/wiki/ConfigurationGuidelines, τέλος
της ενότητας "The Apache Alias Directive").

Στη δική μου περίπτωση το αντιμετώπισα σε επίπεδο apache με το εξής:

RewriteRule ^/hello($|/.*) /helloapplication/hello$1 [passthrough]
WSGIScriptAlias /helloapplication /path/to/hello.wsgi