remote desktop gia debian

Εμμανουήλ Καπερνάρος manolis at kapcom.gr
Sun Sep 26 13:05:46 EEST 2010

Γεια σας, εγώ κατέβασα το NX της NoMachine και λειτουργεί πάρα πολύ καλά.

Το θέμα τώρα είναι ότι δε ξέρω πως να συνδέομαι στο ήδη ανοιχτό session.. αν
γίνεται κάτι τέτοιο.

Έχω έναν υπολογιστή (server) με Debian και τρέχει Azureus και όλοι οι
υπολογιστές (windows, ubuntu) στο δίκτυο κατεβάζουν με το AzSmrc (με plugin
στον azureus). Αυτό που θέλω είναι σε περίπτωση που γίνεται κάτι και κολλάει
ο azureus, να μπαίνουν απλά και να του κάνουν ένα restart. Με το VNC το
έκανα μέχρι τώρα αλλά είναι πολύ αργό και γενικά μούφα, αλλού πατάς με το
ποντίκι αλλού πατάει αυτό..

Τώρα με το NX μου ανοίγει νέο session που δεν φαίνεται ο azureus.. υπάρχει
λύση?

Ευχαριστω.