remote desktop gia debian

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Sun Sep 26 11:15:48 EEST 2010

, tsapi wrote:

> Καλημέρα σας!
>
> Μπορείτε να μου πείτε, με βάση τις εμπειρίες σας, ποιο είναι το πιο
> αποδοτικό remote desktop για debian? O server είναι debian 5 και οι
> clients θα είναι κυρίως ubuntu (άντε και καμιά φορά κανένα windows -
> σπάνια όμως). Ο client θα είναι πίσω από μία γραμμή 24/1 mbit και ο
> server πίσω από μία γραμμή 100/100 mbit. Με ενδιαφέρει απαραιτήτως το
> negotiation τουλάχιστον να είναι encrypted.
>
> Εννοείται ότι μιλάμε για open source / free λύσεις.. :-)

Το πιο αποδοτικο ειναι το NX Desktop. www.nomachine.com. Ειναι σχεδον
open source. Ο NX server της nomachine ειναι free για 2 ταυτοχρονα
logins. Υπαρχουν τουλαχιστον 2 εναλλακτικα open source implementations
(http://freenx.berlios.de/ και http://code.google.com/p/neatx/) που θα
σου βγει ο κωλος απ τη μυτη για να τα στησεις.