remote desktop gia debian

Leonidas Vomvoridis vomvoridis at gmail.com
Sun Sep 26 11:12:54 EEST 2010

Τι ακριβώς εννοείς "remote desktop" -- θέλεις 1) να συνδέεσαι από τον
client σε υπάρχον session του server, 2) να ανοίγεις νέο session ή
απλά 3) να τρέχεις κάποια X11 εφαρμογή στον server, το παράθυρο της
οποίας να βλέπεις στον client.

Στις περισσότερες περιπτώσεις αρκεί το 3ο, που μπορείς να το κάνεις με ssh -X

Αν θες το 2ο το υποστηρίζουν τα X11 natively (X -query <remoteserver>)

Για το 1ο υπάρχουν πολλές υλοποιήσεις VNC -- εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ
το RealVNC (τα πακέτα στο debial λέγονται xvnc4viewer και vnc4server)