dedicated server

tsapi tsapi at tsapas.gr
Sun Sep 26 11:02:52 EEST 2010

Η ερώτηση δεν ανήκει με αυστηρά κριτήρια στη θεματολογία μίας
linux λίστας, μιας όμως και στον σέρβερ αυτό θα στήσω λίνουξ :-D
και μιας και σίγουρα θα υπάρχουν αρκετοί εδώ μέσα που θα ξέρουν,
επιτρέψτε μου ένα σχεδόν off topic..

Θέλω να νοικιάσω έναν dedicated server, τον οποίο θα χρησιμοποιώ
κυρίως για seedbox, αλλά θα έχω πάνω και καναδυό προσωπικά emails
μου και θα πειραματίζομαι και με διάφορα χαζά. Δεν έχω δηλαδή
σπουδαίες απαιτήσεις, απλά ψάχνω για κάτι αξιόπιστο, με αξιοπρεπή
συνδεσιμότητα (μην φανταστείτε ότι θα ανεβοκατεβάζω τ άντερά
μου!) και καλή τιμή.

Μέχρι στιγμής έχω βρει το kimsufi, το οποίο ενώ έχει
καταπληκτικές τιμές και προσφέρει αξιοπρεπή πράματα δυστυχώς δεν
πουλάει ελλάδα.. Το αμέσως καλύτερο που βρήκα είναι το xirvik (
http://www.xirvik.com/dedicated_09.html ), το οποίο θέλει κάτι
λιγότερο από 40 ευρά το μήνα.

Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο, σε καλή τιμή?

tsapi