Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο

Emmanouil Batsis (Manos) manos at abiss.gr
Sat Sep 25 23:58:55 EEST 2010

On 09/25/2010 08:49 PM, George Miliotis (Corfiot) wrote:
<snip />
> ζητάνε. Θεωρώ βασικά τις απαιτήσεις πολύ υψηλές δεδομένου του περιβάλλοντος
> που έχουμε στην Ελλάδα... ένα πιο απλό κομμάτι λογισμικού χωρίς cloud που
> να σκανάρει και να κρατά απλό αρχείο ίσως θα ήταν μια καλύτερη αρχή
> (scan-archive-print).

Προσωπικά και αν έχω καταλάβει καλά το κείμενο, δεν βλέπω το λόγο να
πεταχτούν χρήματα προς ανάπτυξη λογισμικού που μιλάει με τα Χ hardware
για να σκανάρει και κάνει OCR τη στιγμή που αυτή η λειτουργικότητα
περιλαμβάνεται στο λογισμικό που τα συνοδέυει (ότι mainstream scanners
και να έχουν). Ακόμα και αν αναπτυχθεί κάτι τέτοιο η αξία του θα είναι
περιορισμένη σε Χ current μοντέλα υλισμικού.

--
Manos Batsis, Chief Technologist

          __    _
   ____ _/ /_  (_)_________ ____ ______