Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο

George Miliotis (Corfiot) corfiot at elementality.org
Sat Sep 25 20:49:02 EEST 2010

 Christos Ricudis wrote:

> Εδω θα σε κραξω. Τοσα χρονια ζηταμε διαλειτουργικοτητα, και τωρα
> γκρινιαζεις επειδη ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΔΙΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ; Ελεος με τη
> γκρινια πια. Και ναι, η διαλειτουργικοτητα ειναι σημαντικη και πολυ καλα
> κανουν και την προδιαγραφουν. Αλλιως θα γκρινιαζει ο Μπουκουβαλας στα
> μπλογκζ επειδη δεν υποστηριζεται η Αλεπυρα, και οι χρηστες του συστηματος
> που δεν υποστηριζεται ο internet explorer.

ΟΚ δεκτό το κράξιμο, αλλά θα προτιμούσα μια διατύπωση πιο ακριβής, πχ να
είναι συμβατό με το πρότυπο τάδε, όπως είπες και στα περί ψηφιακής
υπογραφής. Ή θεωρείς ότι όλοι οι παραπάνω browsers είναι σε όλα όσα θα
χρειαστούν εδώ συμβατοί με το πρότυπο τάδε;....

Ίσως θα έπρεπε να προστεθούν συγκεκριμένες εκδόσεις browsers για να μη βγει
κάποιος με τον IE6 και πει, αχ δε βλέπω το κουμπί (εγκατάστασης)!

Σύμφωνοι και με όλα τα άλλα σχόλιά σου, απλά επισημαίνω δείγματα του ότι το
έργο είναι μάλλον για λίγους και μεγάλους και όπως συμπεραίνεις κι εσύ,
μάλλον είναι λίγο αμαγείρευτο ακόμα το πώς θα γίνουν όλα αυτά όπως τα
ζητάνε. Θεωρώ βασικά τις απαιτήσεις πολύ υψηλές δεδομένου του περιβάλλοντος
που έχουμε στην Ελλάδα... ένα πιο απλό κομμάτι λογισμικού χωρίς cloud που
να σκανάρει και να κρατά απλό αρχείο ίσως θα ήταν μια καλύτερη αρχή
(scan-archive-print). Ουσιαστικά ένα σκελετό με δυνατότηταα plugins ώστε να
συμπληρωθούν τα άλλα αργότερα... Δε νομίζω ότι το development θα είναι το
ζόρι στην εφαρμογή του, μάλλον η εκπαίδευση των χρηστών.

Ειδικά για το OCR που είπες, το σκεφτόμουν κι εγώ. Πού θα βρούμε τέτοια λύση;

> Μαντευω το ελαχιστο κοστος αναπτυξης κοντα στα 800 χιλιαρικα (μονο η
> υλοποιηση, βγαλε λογιστικη υποστηριξη, υπερβασεις, κερδος του βεντορα, κτλ
> κτλ), και διαρκεια υλοποιησης το λιγοτερο 1.5 με 2 ετη.

Δεν είμαι ειδικός στην τιμολόγηση τέτοιων έργων αλλά σαν πιο πολλά λεφτά
μου έρχεται εμένα...

--Γ