Re: Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο

Sophoklis Goumas olspookishmagus at gmail.com
Sat Sep 25 15:06:00 EEST 2010

Η δική μου έννοια είναι ότι αν υπήρχε η συζήτηση αυτή εκεί όπου
ανακοινώθηκε αυτό για το οποίο συζητείται/σχολιάζεται ίσως και να
προέκυπτε κάτι θετικό από την όλη διαδικασία.
Είναι σαν να νοιαζόμαστε για κάποιον και σχολιάζουμε τα πεπραγμένα του
και να μην συζητάμε τα λάθη/παραλείψεις/αστοχίες του μπροστά του.

Αυτό μόνο,
Σοφοκλής