from lab to...

boules yobo.78 at gmail.com
Fri Sep 24 18:36:32 EEST 2010

On Fri, 2010-09-24 at 11:21 +0300, George K. wrote:

> Καλημέρα,
>
> Θα είμαι και εγώ το Σάββατο το πρωί στις 10:30. Παρακαλούνται όλα τα
> μέλη που μπορούν, να έρθουν να βοηθήσουν καθώς δεν υπάρχει κανένα άλλο
> περιθώριο. Στις 01/10 το διαμέρισμα πρέπει να παραδωθεί σε άλλον.
> Σκοπός είναι να πάμε στο εργαστήριο και να δούμε ποιά από τα πράγματα
> είναι για μεταφορά και ποιά για ανακύκλωση, να φορτωθούν όσα είναι να
> μεταφερθούν αλλού σε αυτοκίνητα (ή σε φορτηγάκι) και να αδειάσει το
> διαμέρισμα.
>
> Φεύγοντας το Σάββατο από το διαμέρισμα δεν πρέπει να έχει μείνει τίποτα.

> [...]

Έχω κάποιες ερωτήσεις για να είμαστε πιο οργανωμένοι για αύριο:

      * Ξέρουμε που ακριβώς θα δοθούν όσα είναι για ανακύκλωση; Υπάρχει
        εκεί κοντά κάποιος κάδος για ανακύκλωση; Είναι για ανακύκλωση
        χαρτιού μόνο ή για τα πάντα; (φαντάζομαι θα πρέπει να έχουμε
        πολλά ηλεκτρονικά για ανακύκλωση πχ οθόνες).
      * Σε κάποιο μνμ ο Ρίτσαρντ έγραψε ότι κάποια (όλα; ) τα πράγματα
        θα πάνε στο γραφείο του Πάνου στο Μαρούσι, ισχύει;
      * Θα έχουμε αυτοκίνητα αύριο; Ρωτάω γιατί μπορεί να χρειαστούμε κι
        άλλα. Αν είμαστε 5 άτομα με 3 αυτοκίνητα είμαστε ΟΚ αν είμαστε
        10 άτομα τότε ένα 4ο αυτοκίνητο ίσως βοηθούσε...
      * Όταν φύγουν με το καλό τα πράγματα θα πρέπει να κάνουμε κάποιου
        είδους καθαρισμό του χώρου; Χρειάζεται να φέρουμε υλικά για
        καθαρισμό;
      * Υπάρχει κάτι άλλο για λύσιμο όπως τα έπιπλα την προηγούμενη
        φορά; Να φέρουμε τίποτα εργαλεία μαζί;

Γιώργος