cifs shares δεν γίνονται mount κατα το boot

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Fri Sep 24 13:25:02 EEST 2010

On 09/24/2010 10:45 AM, Nick Demou wrote:

> δεν χάνεις τίποτα να βάλεις το samba_credentials.txt στο  /  (ή
> προσωρινά για δοκιμή να βάλεις το login pass στα options -- νομίζω
> γίνεται)
>
> σε τι διανομή είσαι?

Είμαι debian squeeze.

Λοιπόν δοκίμασα να βάλω τα login στοιχεία στο fstab και πάλι δεν
γίνονται mount στο boot (ενώ μετά, γίνονται κανονικά με το mount -a).
Επίσης δοκίμασα να εγκαταστήσω και το smbfs και πάλι δεν γίνονται mount.
Έκανα και την καφρίλα να αντικαταστήσω το /sbin/mount.cifs με ένα
executable script που έκανε echo LALALALALALA, για να δω το μήνυμα κατά
το boot αλλά τίποτα. Άρα κανείς δεν καλεί το mount.cifs κατά το boot και
δεν φταίνε τα options στο fstab... Tί μου λείπει άραγε...