cifs shares δεν γίνονται mount κατα το boot

Panagiotis Palias trendy at hellug.gr
Thu Sep 23 15:20:47 EEST 2010

On 23/9/2010 15:00, Γιώργος Πάλλας wrote:
> Καλησπέρα στη λίστα!
>
> Έχω ένα minor προβληματάκι που δεν καταλαβαίνω γιατί συμβαίνει:
>
> Στο fstab έχω να γίνεται mount ένα cifs share:
>
> //myserver/mydir       /media/mydir_share   cifs
> defaults,user,auto,noserverino,uid=1000,gid=1000,credentials=/home/gpall/Documents/samba_credentials.txt
> 0       3
>
> Θεωρητικά θα έπρεπε κατά το boot να γίνεται mount, εφόσον βεβαια με το
> pass = 3 που του έχω γίνεται mount μετά από το fs που έχει το credential
> αρχείο, σωστά;

> [...]

Με την παρακάτω γραμμή εμένα τα κάνει mount αυτόματα στο boot.
//10.14.149.4/spare /media/sardela/spare cifs
users,auto,credentials=/root/cifs,noexec,noperm 0 0
Για να βεβαιωθείς ότι το δίκτυο σηκώνεται πριν το fstab πρέπει να δεις στα init
scripts αν αυτό που ξεκινάει το δίκτυο προηγείται του mount των υπόλοιπων
partitions. Αν και πιστεύω ότι δε θα έπρεπε να έχει σχέση και να προσπαθεί για
κάμποση ώρα να συνδεθεί αν το δίκτυο δεν είναι άμεσα διαθέσιμο.