[DECIDED]: όταν οι δίσκοι κάνουν σιωπηλά λάθη τι μας σώζει?

Dimitris Leventeas mydimle at gmail.com
Tue Sep 21 15:20:24 EEST 2010

On Tuesday 21 September 2010 14:33:57 Γιώργος Πάλλας wrote:
> Να πω και εγώ τη μαλακία μου; Δεν χρειάζεται να ξέρεις ποιο bit είναι το
> μπαγιάτικο. Τσεκάρεις ένα-ένα τα block του αρχείου με βάση τον αλγόριθμο
> συμπίεσης που είχε χρησιμοποιηθεί και για το block που θα κάνει fail
> παίρνεις και κάνεις flip ένα-ένα τα bits του μέχρι να μη γκρινιάξει ο
> αλγόριθμος συμπίεσης. To καλοκαίρι το έκανα αυτό, στην παραλία, αντί
> sudoku.

Μπορείς να δώσεις λίγο το insight για αυτή τη τεχνική;

Δεν υποτίθεται πως ο αλγόριθμος συμπίεσης έχει ελάχιστες μη έγκυρες λέξεις
καθώς αν είχε πολλές, τότε δεν θα ήταν και τόσο καλός; (non valid
representations ==> redundant bits => waste of space). Πώς γνωρίζεις ότι αυτό
που βρίσκεις είναι έγκυρο, ακόμα και αν υποθέσεις one bit off;

Συμπεριλαμβάνονται error detection bits ανά block;

Δημήτρης Λεβεντέας
--
A logical picture of facts is a thought. - Ludwig Wittgenstein