[DECIDED]: όταν οι δίσκοι κάνουν σιωπηλά λάθη τι μας σώζει?

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Sep 21 13:48:37 EEST 2010

On 21/09/2010 12:52, Christos Ricudis wrote:

> Ta shmantika backups ta pernaw panta apo to par prin ta sympiesw :
>
> http://www.par2.net/
>
> ...tensj rcvguqrf nancbqn gu qvnqvxnfvn tvn an crgnkgrv xncbvbf xnv an
> crv bgv rvanv uyv8vb an xnarvf sbejneq reebe pbeerpgvba CEVA gu flzcvrfu
> rcrvqu oyn oyn oyn, xnv an zua cr8narv gb xnuzrab gb guernq!

Interesting. Μόλις βρήκα και ένα bug report για υποστήριξη δημιουργίας
par2 αρχείων στο duplicity:

https://bugs.launchpad.net/duplicity/+bug/426282

Το μόνο που με προβληματίζει είναι το μέγεθος των par αρχείων. Αν είναι
αρκετά μεγάλο, μου φαίνεται προτιμότερο να γίνεται διπλό backup, αλλά
αυτό είναι απλά μια σκέψη...